5 legjobb tény, ami hasznos a Minecraft 1.19 frissítésben

A Minecraft 1.19-es frissítése néhány hete jelent meg, és játékosok milliói töltötték le lelkesen és ugrottak bele a játékba, hogy felfedezzék az összes újdonságot, amit kínál. Bár már majdnem egy hónap telt el a frissítés megjelenése óta, még mindig sok olyan dolog van vele kapcsolatban, amit a játékosok nem biztos, hogy tudnak, különösen, ha nem olvasták el a hozzá tartozó teljes javítási jegyzetet.

5 legjobb tény, ami hasznos a Minecraft 1.19 frissítésben

A Wild frissítés négy új mobot kínál: Warden, béka, ebihal és Allay. Ezek mellett két új biom is megjelent: Deep Dark és Mangrove Swamp. A Warden a Deep Darkban lakik, míg a békák a Mangrove Swampban és más mocsarakban kószálnak. Allay-ék csapdába esnek az Illager-épületekben, és a játékosoknak kell megmenteniük őket.

A frissítés új parancsokat, varázslatokat, állapothatásokat és még sok mást is tartalmazott.

5 hasznos tény a Minecraft 1.19-es frissítésről, ami segít a játékosoknak
1) A békalámpákat akkor kapjuk meg, amikor a békák megeszik a magmakockákat.

A békalámpák ritka fényt kibocsátó blokkok, amelyeket a játékosoknak nehéz lehet megtalálniuk, mivel nem természetes módon generálódnak. Az egyetlen módja a megszerzésüknek, ha a csőcselék megeszik egy kis magmakockát. Ezek új mobok, amelyek megeszik a slime és a magmakocka mobok legkisebb változatait.

A békák békalámpákat ejtenek, miután megették ezeket a kockákat, amelyeket aztán bárhova elhelyezhetsz, és gyönyörű fényforrásként használhatsz. A különböző színű békák különböző színű békalámpákat ejtenek.

2) A vizes palackok sárrá alakítják a földtömböket.

A sár egy vadonatúj blokkfajta, amely a frissítéssel került hozzá, és csak az új mangrove mocsár biomban fog keletkezni. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a játékosok csak onnan szerezhetik be az említett blokkokat. A sár beépült a játékba, és más anyagokkal is kapcsolatban áll.

Ezért ha a játékosok fognak egy vizes palackot, és ráöntik egy normál földtömbre, az sártömbbé fog átalakulni. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy gyorsan az új blokkot és további interakciókat végezzenek vele.

3) A mesterségesen létrehozott vagy elhelyezett Sculk Shriekers nem idézik meg a Warden-t.

A frissítés egyik legveszélyesebb blokkja a Sculk Shrieker. Ezek titokzatos kinézetű blokkok, amelyek félelmetes Wardeneket képesek megidézni, ha egy hangot érzékelő Sculk érzékelő aktiválja őket. Amikor a játékosok a Deep Dark biome-on keresztül merészkednek, rendkívül óvatosnak kell lenniük, hogy ne váltsák ki ezeket.

Ha azonban ezeket a blokkokat a játékosok selyemérintéses csákánnyal szerzik meg, és máshová helyezik, az a helyezett blokk nem lesz képes megidézni a Wardent.

Hasonlóképpen, ha a Sculk Shrieker a katalizátor elterjedéséből generálódik, nem lesz képes megidézni a szörnyeteget. Ez azért van így, mert a blokk "can_summon" címkéje "false"-ra van állítva, ha a blokkot elhelyezték vagy mesterségesen generálták.

4) A zöld békák nem szaporodnak természetes úton.

Sok játékos megpróbálja megtalálni mindhárom békafajtát, és háziállatként tartani ezeket az aranyos mobokat; azonban a zöld békák nem spawnolnak természetesen a világban.

Ha a játékosok akarják őket, akkor fehér vagy narancssárga békák szaporításából kell ebihalakat ívni, az újszülötteket egy vödörben el kell vinniük egy hideg biome-ba, és ott kell felnőniük. Amint az ebihal egy hideg biomban megnő, zöld színű lesz.

5) A gyapjú vagy a szőnyeg nem ad hangrezgést.

Az új Deep Dark biome-ban a fő cél, hogy csendben maradj, mivel bármilyen hang kiválthatja a Sculk Shriekereket és a Wardent. A Mojang egy kiskapuval segítette a játékosokat, mégpedig azzal, hogy a gyapjúblokkok és szőnyegek hangrezgését eltávolította.

Így ha a játékosok elhelyezik őket, vagy rájuk lépnek, a Sculk érzékelők vagy a Warden semmit sem fog hallani.

A játékosoknak mindig gyapjú- és szőnyegblokkok halmozásával kell létrehozniuk egy biztonságos utat, amelyen vészhelyzetekben ugrani és futni tudnak.

Mi a reakciód?

like
1
dislike
0
love
0
funny
0
angry
0
sad
0
wow
0