5 funkció, amin a Minecraftnak még javítania kell 2022-ben

A Minecraft a 2011-es teljes megjelenése óta látszólag számtalan frissítést látott, de ez nem jelenti azt, hogy ne lenne még rengeteg fejlesztés előttünk.

5 funkció, amin a Minecraftnak még javítania kell 2022-ben

Bár a Mojang nagysikerű homokozós játéka ugrásszerűen fejlődött, mindig van még hova fejlődni. Egyetlen játék sem tökéletes, és nincs szüksége finomhangolásra vagy további tartalmak bevezetésére. A Minecraft közössége több mint egy évtizede még mindig tesz javaslatokat, és ezek egy jó része be is került a játékba.

Más funkciók azonban még mindig elég sok figyelmet igényelhetnek. Ezek a funkciók különböző méretűek és fontosságúak, de a Mojang fejlesztési naptárában nagy hangsúlyt kapnak.

Minecraft: Jellemzők, amelyekre 2022-ben jelentős fejlesztések jöhetnek

5) Fejlődések/teljesítmények

Minecraft: A Java Edition előrelépései és a Bedrock Edition eredményei szilárd mérföldkövek, amelyeket követve nyomon követhetjük a játékos fejlődését. Ezzel együtt nem sok mást tesznek a játékosért.

Igaz, hogy némelyik tapasztalati pontok összegét jutalmazza, sok ilyen jutalom nem igazán éri meg a befektetett időt. A továbblépésekért és az eredményekért járó jutalmak javításával, különösen a kihívások esetében, a játékosok nagyobb ösztönzést kapnak arra, hogy végigdolgozzák a mérföldköveket. Ez egy apró fejlesztés, de mindenképpen segítené a játékosokat a fejlődésük során.

4) A vég bővítése

A túlélési mód játékosai jól ismerik az End dimenzióját. Ez az utolsó helyszín a Minecraft standard fejlődési szakaszában, ami az Ender Dragon elleni bossharchoz vezet. Végül End városokhoz és hajókhoz vezet, ahol a játékosok olyan kivételes tárgyakat szerezhetnek, mint az Elytra.

Akárhogy is van, az End eléggé csupasz, leszámítva néhány új blokkot és egy metrikus tonna endert. A dimenzió a Netherhez képest viszonylag lekicsinyített, és jelentősen ki lehetne bővíteni, hogy több felfedezést indokoljon.

3) A falusi kereskedelmek javítása

A falusi kereskedés nagyon hasznos lehet a Minecraftban, de sok kereskedésnek egyszerűen nincs sok értelme, és aktívan árt a játékosnak. Például az egyik kereskedésnél a játékosoknak négy skútot kell feladniuk egyetlen smaragdért cserébe. A páncélokat elég időigényes megszerezni, a teknősbébik felnevelésével kell kifejlett formát ölteniük a teknősbékáknak.

Egy skútum megszerzése sokáig tart, négy pedig sokkal többet ér, mint egyetlen smaragd. A kereskedelmi táblázatokat nem kellene sokat finomítani, mivel sok modder már maga is megtette ezt, így a Mojangnak érdemes lenne utánanéznie ennek.

2) Szelídíthető háziállatok

A Minecraft stabilan szelídíthető állatmobjai, amelyeket a játékosok megszelídíthetnek, a megszelídített farkasok rágcsálása óta nőttek, de még mindig van hova fejlődni. A legtöbb megszelídített állat jelenleg elég alapfunkciókat lát el, és a Mojang bevezethet néhány RPG elemet, hogy feldobja a dolgokat.

Ha a játékosoknak több interakciójuk lenne a megszelídíthető állataikkal, például kiképzés vagy trükkök tanítása, akkor ezeknek a csőcselékeknek a kezdetleges tevékenységeiken túl több hasznuk lehetne. A játékosok még élvezhetik is a mobjaikkal való kapcsolatukat, és még szorosabbra is fűzhetik azt, ha időt töltenek velük.

1) Kizárólagosságok kiegyenlítése

Bár némi eltérés a Minecraft verziók között érthető, a játékosok egyik nagyobb panasza az, hogy bizonyos funkciók kizárólag a játék bizonyos verzióihoz tartoznak.

Az olyan itinereket, mint az Education Edition, félretéve, számos olyan funkció létezik a játék Java és Bedrock kiadásaiban, amelyek az ellenkező verzióban nem léteznek, vagy teljesen másképp működnek.

Ez részben annak köszönhető, hogy a Java és a Bedrock kiadások különböző kódbázisokkal rendelkeznek, de a Mojang ettől függetlenül biztosan kiegyenlítheti az iterációk közötti játéktérséget.

Mi a reakciód?

like
4
dislike
0
love
0
funny
0
angry
0
sad
0
wow
1