Minecraft rajongó készített egy koncepciót egy folyóhoz - A frissítés patakokat és vízeséseket ad hozzá
Lehet, hogy a Minecraft Caves & Cliffs frissítése kettévált, a világgeneráló rész az ünnepekig késik, de ez nem akadályozta meg a rajongókat abban, hogy különböző módokon képzeljék el a táj változását. Az egyik Minecraft YouTuber elkészítette a "The River Update" nevű koncepció trailerét, amely a Minecraft hidrológiájának újratervezését képzeli el, amely patakokat, patakokat és vízeséseket ad hozzá.
A folyók kicsit trükkösek lehetnek, mert rengeteg szabály szabályozza az áramlásukat. A YouTuber disruptive_builds kidolgozott néhányat, amit be lehetne építeni a Minecraftba, ha a fejlesztő Mojang valaha is úgy döntene, hogy ezt megteszi. A Rock Paper Shotgun által kiszúrt trailerben disruptive_builds nem csak a vízfolyások játékbeli koncepcióit mutatja be, hanem azt is, hogyan készítette el a "trailert" - egy olyan folyamatot, amelynek során egy csomó fát, növényt és vizesblokkot kézzel helyezett el úgy, hogy az természetesnek tűnjön, és valószínűleg procedurálisan generált legyen.
A disruptive_builds által a vízfolyásokhoz kitalált szabályok olyanok, amiket a Minecraft keretein belül elképzelhető, hogy működnek: a patakok 2-4 blokk szélesek, és mindig egy tóhoz vagy óceánhoz vezetnek, míg a patakok 1-2 blokk szélességűek. A kis vízeséseknek folyók vezetnek be és ki belőlük. Ezek egyszerű, de konkrét kijelentések, amelyek jól leírják, hogy a jellemzők hogyan jelennek meg az építőjátékban.
Itt a videó