Hogyan növelheted a renderelési távolságot egy Minecraft szerveren?
A Minecraft világa az egyik legdinamikusabb programozás, amit videojátékban valaha láttunk. A játéknak szinte nincsenek látható határai, és a játékosok látótávolságát csak a birtokukban lévő hardver korlátozza.
Ezáltal a Minecraft világa ideális az olyan új tartalmak felfedezésére és felfedezésére, mint a tárgyak, mobok, struktúrák, anomáliák, a furcsa térképgenerálás példái, új biomok és még sok más.
A renderelési távolság alapvetően egy olyan érték, amely meghatározza, hogy a játékos milyen messzire lát a játék világának egyetlen pontjából. Ahogy az várható volt, ez a játékos hardveres képességeitől függ, mivel a renderelési távolság nagyban befolyásolja a teljesítményt.
Minecraft: Lépések a nézeti távolság megváltoztatásához egy szerveren
Azoknak a Minecraft-játékosoknak, akik nem ismerik a különbséget a render távolság és a nézettávolság között, nem kell aggódniuk, mivel ezek eléggé hasonlóak, de nem teljesen ugyanaz a dolog. A renderelési távolság az a darabszám, amely a játékos számára a térkép egy adott pontjától minden irányban betöltődik.
A játékos nézőpontjából kiindulva dolgoznak. Ezek a darabkák nem állnak le a betöltéssel, amikor a játékos átlép egy bizonyos küszöbértéket a betöltött darabok számában.
A nézeti távolság ezzel szemben a szerverre betöltött darabok teljes számára vonatkozik, függetlenül attól, hogy a renderelési távolság értéke bármely játékos számára milyen értékre van beállítva. Ez az oka annak, hogy a kifejezést csak online szervereken használják az egyjátékos mód helyett.
Egy online Minecraft szerver minden egyes indításkor csak meghatározott mennyiségű darabot tölt be. Ez azt jelenti, hogy ha egy játékos átlépi a betöltött darabok küszöbét, csak az ürességet fogja látni, mivel a szerver ezután egyszerűen nem tölt be több darabot.
Például, ha egy szerver megtekintési távolsága 20 darabra van beállítva, és az egyik játékos renderelési távolsága 10-re van beállítva, míg egy másiké 32-re, akkor az előbbi csak 10 darabot fog látni, míg az utóbbi nem fog tudni 20-nál többet látni, egyszerűen azért, mert nincs mit látni.
Ahhoz, hogy a Minecraft szerveren megváltoztassák a nézeti távolságot, a játékosoknak be kell merészkedniük az említett szerver apró részleteibe, ami azt jelenti, hogy be kell menniük a szerver beállításaiba, és onnan kell finomítaniuk a dolgokat.
- Először is, ha a kérdéses szerver fut, akkor kapcsoljuk le.
- Navigálj a szerver mappájához, és nyisd meg azt.
- Görgess lefelé, és keresd meg a "server.properties" fájlt. Ez tartalmazza az összes beállítást, amit a szerverhez beállítottál, összehangolva azok értékeivel, korlátaival és korlátozásaival. Ez a szakasz gondoskodik arról, hogy a kiszolgáló ne lépje túl a képességeit vagy a korlátozások mennyiségét, mivel ez befolyásolhatja a teljesítményt.
- Nyissa meg a "server.properties" fájlt egy olyan alkalmazásban, amely támogatja azt, például a wordpad vagy a notepad alkalmazásban.
- Keresse meg a "view-distance=(value)" címet viselő nézeti távolság beállítást.
- Ehhez a beállításhoz talál egy alapértelmezett értéket. A játékosoknak csak annyit kell tenniük, hogy megváltoztatják egy olyan értékre, amelyet megfelelőnek találnak a szerverükhöz.
- Az új érték elmentéséhez nyomd meg a Control+S billentyűkombinációt, vagy tedd ezt meg az ablak bal felső részén található "File" opcióval.
- Zárd be a "server.properties" fájlt, és indítsd el a szerveredet, hogy megtapasztalhasd az új nézeti távolságot.
Tippek a nézeti távolságot megváltoztatni kívánó játékosoknak
Mint fentebb említettük, a Minecraft szerver nézeti távolságának értéke nagyban befolyásolja a teljesítményét és azt, hogy mennyire késik. Ezért a játékosoknak a szerveren játszó játékosok számától függően kell változtatniuk a beállítás értékét. Ha az aktív játékosok száma kevesebb, mint 10, akkor a 10-es érték a maximális érték, amit használni kell.
Ha azonban a szerveren lévő játékosok száma több mint 10 és kevesebb mint 50, akkor a maximálisan menni kell a nézeti távolság tekintetében nyolc darab. Ha a szerver elkezd lagolni, csökkentsd az értéket hatra, ami a sweet spotként kell, hogy működjön.