Minecraft Warden - minden, amit tudunk
Egy félelmetes új mob vár rád a Caves & Cliffs frissítésben
Szeretnél többet tudni az új Minecraft Warden mobról? Ha lemaradtál a Minecon 2020 bemutatóról, akkor az jótékony hatással lehet az elkövetkező hónapokban, mivel így nem láthattad a The Warden nevű, félelmetes új barlanglakó mobot.
A Warden a barlangok legmélyebb területein járőrözik, és ő az egyetlen vak mob a játékban. Szóval, mitől olyan ijesztő a Warden? Nos, a látás hiánya nem jelenti azt, hogy a Warden nem tud a nyomodra bukkanni. A Warden a hangot használja a játékos megtalálására, ami azt jelenti, hogy nagyon ravasznak kell lenned, hogy elkerüld a konfrontációt ezzel az új mobbal - ha ügyes vagy, olyan tárgyakat dobálhatsz, mint a hógolyók, hogy a Warden más irányba induljon. Ha azonban kiszolgáltatott helyzetben találod magad, és nincs hová menned, akkor fel kell venned a harcot ezzel a hatalmas fenevaddal.
Tartsatok velünk, és nézzünk végig mindent, amit a Mojang megosztott a játék egyik legkísértetiesebb Minecraft-mobjáról, a sebzéskibocsátásától és az életerő-állományától kezdve a mozgási jellemzőin át a spawn-helyéig.
MINECRAFT WARDEN SPAWN
A Warden a Deep Dark biome-ban spawnol, így nagyon messze kell járnod egy barlangi expedícióban, hogy belefuss ebbe a mobba.
A Warden gameplay klipjében nem egyértelmű, de úgy tűnik, hogy a Warden a barlangban lévő struktúrához képest spawnol. Vagy ez, vagy a Skulk blokkok.
MINECRAFT WARDEN SEBZÉS ÉS EGÉSZSÉG
Nem tudjuk a Warden életerő-állományát, mivel a játékosnak nem sikerül legyőznie a megosztott gameplay klipben. Azonban legalább 85 felett kell lennie a fegyverek és a csapások száma miatt, amiket a játékosnak látunk.
Ami a Warden támadó sebzését illeti, a klipben látható játékos teljes Netherite páncélzatot visel, és még így is néhány suhintás alatt padlóra kerül. Egy támadás 13 sebzést okoz a Netherite páncélzaton, ami abszurd. Jelenleg nem tudjuk, hogy a Wardennek van-e droppolható tárgya, mivel még nincs a játékban.
MINECRAFT WARDEN MOZGÁS
A Wardenek a törzsében lévő skulkkal reagálnak a zajokra, amiket észlel. Amikor a Warden elhalad egy fény mellett, az villogni fog, mivel ez a mob sötét természetű. Ha a játékos úgy dönt, hogy eloson mellette, akkor amíg nem ad ki hangot, a Warden ártalmatlanul elhalad mellette. A hógolyók dobálása segíthet elterelni a Warden figyelmét elég hosszú időre ahhoz, hogy elsurranjon mellette.
Ha azonban a játékos jelenlétére figyelmeztetik, vagy ha megtámadják, az őrző kissé másképp mozog. Ha egy nyíl eltalálja az Őrzőt, az eleinte lassan mozog, de aztán gyorsan felgyorsul. A Warden akkor is megtámadja a játékost, ha az első támadáskor méreg, hervadás és egyéb állapothatások érik.
Ennek ellenére nem úgy tűnik, hogy a Warden képes lenne lehagyni a játékost, így ha van szabad menekülési útvonal és elég állóképességed, akkor valószínűleg el kell fogadnod. A szíve is hallható szívdobogással rendelkezik, amely egyre hangosabb lesz, és a szív gyakrabban villog, ha a Wardent játékosok támadják.