Ősi város kontra próbakamra: Melyik építmény jelent nagyobb kihívást a Minecraftban?

Kétségtelenül a Minecraft 1.21, más néven a Tricky Trials legnagyobb újdonsága a próbakamra. Ezek erődméretű föld alatti struktúrák, tele szörnyfészekkel és veszéllyel. Azonban a játékban számos veszélyes építmény található, felmerül tehát a kérdés, hogyan állnak a próbakamrák más kihívást jelentő változatokkal szemben, mint például az 1.19-es Minecraft változatban hozzáadott ősi városok. A próbakamrákat az alapoktól, szó szerint a földtől kezdve úgy tervezték, hogy az egész játék legnehezebben meghódítható építményei legyenek, még ezekhez a halálos városokhoz képest is. Az ősi városok és a próbakamrák közvetlen összehasonlítása alább található.Próbakamrák és ősi városok: Melyik Minecraft-építmény a halálosabb?

Ősi város kontra próbakamra: Melyik építmény jelent nagyobb kihívást a Minecraftban?

Próbakamrák

Példa a próbakamrák többszintes kialakítására

A próbakamrák impozáns föld alatti építmények az 1.21-es Tricky Trials változatból. Ezek a játék leghalálosabb és legnehezebb építményei, ahogy azt korábban említettük. Halálosságuk könnyen látható, még a generálási módjukból is. A próbakamrák meglehetősen labirintusszerűek, tele magas párkányokkal és csapdákkal. Ez azt jelenti, hogy a játékosok könnyen jelentős sérüléseket szenvedhetnek az esések miatt.

Ezenkívül a próbakamrákban hihetetlenül halálos szörnyek találhatók. Az ingoványos Minecraft csontváz variánsok és barlangi pókok nagy sebzést okozhatnak méreggel, a kóborlók lassúsági nyilakkal tarthatják távol a játékosokat, a múmiák pedig megakadályozhatják a gyógyulást az éhség révén. Ezek a szörnyek nagy számban jelennek meg, köszönhetően annak, hogy a próbahelyek idézői nem törődnek a fény szintjével.

A próbakamrák azonban egy konkrét területen biztonságosabbak, mint az ősi városok. A rézizzók elég világossá teszik a próbakamrákat, így könnyebb észrevenni az ellenséges szörnyeket és fenyegetéseket, mint az ősi városokban. Ez azt is jelenti, hogy nagyon kevés természetes módon megjelenő ellenséges szörnnyel kell számolni.

Ősi városok

Az ősi városok nagyon halálos építmények, nem szabad őket félvállról venni

Az ősi városok mélyen a föld alatt találhatók, akárcsak a próbakamrák. Azonban míg a próbakamrák a rézizzóknak köszönhetően mentesek sok véletlenszerű szörny megjelenésétől, az ősi városokban nincsenek ilyen blokkok. Nagyon sötétek, ami azt jelenti, hogy ellenséges Minecraft szörnyek, például csontvázak és creeperek nagy számban jelennek meg bennük. Ez az a terület, ahol az ősi városok halálosabbak, mint a próbakamrák.

Első látásra az ősi városok tűnhetnek halálosabbnak. A Minecraft őrző (warden) szörnye, az egész játék leghalálosabb szörnye ezeken a területeken jelenik meg, amelyet a játékosok által keltett zaj idéz elő. Azonban ez a feltételes megjelenés teszi az ősi városokat kevésbé kihívást jelentővé, mint a próbakamrákat.

Az őrző olyan nagy sebzést okozhat, hogy akár a jól páncélozott játékosokat is egy csapással megölheti, de ez csak akkor történik meg, ha megjelenik. Feltételezve, hogy a játékosok időt szánnak a felfedezésre, teljesen elkerülhetik a zajkeltést. Az őrző csak akkor jelenthet fenyegetést, ha ténylegesen létezik.

Az ősi városok elrendezésük miatt is biztonságosabbak, mint a próbakamrák. Sokkal laposabbak, mint vetélytársaik. Ez biztonságosabbá teszi a felfedezésüket, mivel kevesebb olyan esés van bennük, amely sebzést okozhat a játékosoknak.

Összefoglalva: A próbakamrák a leghalálosabbak a Minecraftban

A próbakamrák és az ősi városok elég közel jelenhetnek meg egymáshoz, ami mindkettőt sokkal halálosabbá teszi

Összefoglalva, a Minecraft próbakamrái kihívást jelentőbb építmények az ősi városokhoz képest. Ennek több oka is van. Először is, a próbakamrákban található szörnyek gyakran halálosabbak lehetnek, mint az ősi városokban találhatók. Az őrző nagyon veszélyes, de teljesen elkerülhető.Ezenkívül, bár az ősi városokban a sötétség miatt sok veszélyes szörny van, a próbakamrák halálosabbak lehetnek a próbahelyek idézőiből garantáltan megjelenő szörnyek miatt. Végül pedig általánosságban nehezebb navigálni bennük a természetes csapdák és párkányok miatt. Bár mindkét építmény veszélyes, a próbakamrák egy teljesen más szinten halálosak.

Mi a reakciód?

like
1
dislike
0
love
1
funny
0
angry
0
sad
0
wow
1