5 Minecraft 1.20 változás, amiről talán nem tudsz
A Minecraft idei nagy frissítése néhány új funkcióval, egy biommal, néhány új blokkal, fa szettel, két mobbal és még sok mással érkezik. A frissítés nevéről kiderült, hogy Minecraft Trails & Tales frissítés lesz, és várhatóan 2023 júniusa körül fog megjelenni.
Az 1.20-as a legfurcsább frissítés is, mivel nincs témája, és néhány véletlenszerű újdonsággal érkezik. Ennyi újdonság mellett elég könnyű megfeledkezni a játékban érkező rengeteg változásról.
A Minecraft 1.20-as frissítés változásairól a játékosok talán nem is tudnak
5) Gyors páncélcserék
A páncél egy alapvető felszerelés a Minecraftban, amely védelmet nyújt a játékosnak a különböző sérülések ellen, beleértve az ellenséges mobok támadásait, a zuhanásokat, a fulladást és a tüzet.
Az 1.19-es és régebbi verziókban, ha a játékosnak már volt felszerelve páncélelem, és azt a leltárában lévő jobb páncélra kívánta cserélni, el kellett távolítania mindkét tárgyat, majd egyenként felszerelni a másikat.
Amint az 1.20-as Trails & Tales frissítés megjelenik, ez sokkal egyszerűbbé válik, mivel egyszerűen jobb egérgombbal kattintva a páncél tárgyat a fő kezedben lévő páncél tárgyra cserélni fogod a felszerelt tárggyal.
A legtöbb Minecraft játékos nem viseli a mellvértjét az elytra használatához. Ha gyorsan tudsz váltani a kettő között, akkor a mellvédet a védelemhez viselheted, az elytrát pedig szükség esetén a mobilitás érdekében használhatod anélkül, hogy bármelyiket is veszélyeztetnéd.
4) A sebzés dőlésszögének csúszka a hozzáférhetőségben
A Minecraft világa tele van gonosz lényekkel, amelyek aktívan próbálnak vadászni a közelükben lévő játékosokra. Minden alkalommal, amikor egy játékos találatot kap egy csőcseléktől, legyen az egy távolsági vagy közelharci támadás, egy kis visszacsapódást tapasztal, és az egész képernyője megdől.
Ez már régóta benne van a játékban, és a legtöbb játékos már megszokta. Ha azonban idegesítőnek találod ezt a hatást, akkor az akadálymentesítési beállításokban található új "Damage tilt" csúszkával csökkentheted vagy teljesen eltávolíthatod.
3) A tűz terjedése a biomtól függ
A Minecraft 1.20-ban egy érdekes új változás történt a tűz terjedésében. A tűz terjedésének vagy a fák kiégésének sebessége a játékban biomonként változik. Mostantól különösen óvatosan kell majd bánnod a kovakő és az acél használatával bizonyos biomokban.
2) A szerelhető entitásokat a sculk érzékelők észlelik.
A sculk szenzor az egyik legérdekesebb blokk a játékban, amely a Caves & Cliffs frissítéssel került bevezetésre. Megtalálható a mély, sötét barlangi biomokban és bőségesen az ősi városokban.
Az 1.20-as verzióban a földre helyezett sculk-érzékelő képes lesz érzékelni az olyan entitásokra, mint az aknakocsik és a lovak, felszálló játékosokat. A tapasztalt vöröskő-felhasználók valószínűleg találnak majd hasznát ennek az új változtatásnak, hogy vöröskő-szerelvényeket készítsenek.
1) Új világteremtő képernyő
A Java Edition ikonikus világteremtő képernyője jelentős változásokat kap. Az új képernyőn három fül található (Játék, Világ és Több).
Az alapvető világbeállítások, mint például a világ neve és a kísérleti funkciók a Játék fülön vannak jelen. A játékosok a Világ fülön egyéni magokat állíthatnak be, megváltoztathatják a világ típusát, bekapcsolhatják a bónusz csalásokat, és bekapcsolhatják a struktúrák generálását. A More fülön a játékosok megváltoztathatják a játékszabályokat, engedélyezhetik az adatcsomagokat, vagy ismét engedélyezhetik a kísérleti funkciókat.