Top 5 működő duplikációs hiba a Minecraft 1.19.1-ben
A Minecraft alapvetően egy túlélőjáték. Ez teszi a játékosok számára a játék legfontosabb részévé a tárgyak és anyagok megszerzését. Az 1.191.1-től azonban még mindig több módszer létezik a játékban, amelyek lehetővé teszik a játékosok számára, hogy megduplázzák a tárgyaikat, csökkentve ezzel az egyjátékos és többjátékos beállításokban a grindelést.
Míg a Mojang több tucat, ha nem több módszert javított a tárgyak duplikálására az elmúlt évtizedben, amióta a játék megjelent, a közösség hihetetlenül jól kitalálta az új módszereket a tárgyak duplikálására.
A Minecraft 1.19.1 számos duplikációs hibát tartalmaz.
Felelősségi nyilatkozat
Ezek a hibák és glitchek a játék kódjának hibáin alapulnak. Ez azt jelenti, hogy bármikor kijavíthatók, a Mojang részéről kevés értesítéssel. Emellett furcsa események vagy akár a játékot megtörő eredmények is előfordulhatnak, ezért a játékosok saját felelősségükre folytassák a játékot.
Továbbá az alább található duplikációs hibákat csak az 1.19.1-es Java kiadáson teszteltük, ezért nem garantáljuk, hogy a Bedrockban is működnek.
5) A karakterláncok duplikációja
A sztring egy eléggé alapvető elem. A játékosok olyan dolgok készítésére használhatják, mint az íjak, horgászbotok és gyapjú, vagy elcserélhetik a falusiakkal, hogy smaragdokhoz jussanak. Ez azt jelenti, hogy a húr duplikálásával a játékosok korlátlanul hozzáférhetnek smaragdokhoz.
Ez a módszer is egyszerű. A játékosoknak egy kis vízcsatornát kell készíteniük, amely egy öt háztömb hosszúságú merőleges területre vezet, mindkét végén egy-egy botlós kampóval, középen pedig három zsinórral. Amikor a víz elhelyezésre kerül, áramlik, és elszakad a zsinór, négy zsinór fog leesni, eggyel több, mint amennyit elhelyeztek.
4) Hármas kötéldrót megkettőzése
A tripwire horgok nagyon hasonló helyen vannak, mint a zsinór. Ezek korlátozottan felhasználható tárgyak, például csapdába esett ládák és nyílpuskák készítésére, valamint smaragdokért eladhatók a falusiaknak. A madzaghoz hasonlóan a tripwire horgokat is egyszerűen és megbízhatóan lehet duplikálni.
A játékosoknak két csapóajtót kell elhelyezniük a blokkok egymáshoz legközelebb eső szélein, egymástól három blokknyi távolságra. A játékosoknak ezután le kell guggolniuk, és mindkét csapóajtóra egy-egy kampót kell helyezniük, összekötve őket egy zsinórral.
Amikor a játékosok rálépnek a zsinórra, a zsinór és a két bukóhorog leesik, bár csak az egyik horog törik el. Ez azt jelenti, hogy a játékosok két tripwire horgot végtelen számúvá alakíthatnak.
3) Falusi kereskedő duplikálása
Bármennyire is erősnek tűnik a falusi kereskedés egésze, van egy hihetetlenül frusztráló aspektusa, amely a rendszer erejét hivatott kiegyensúlyozni: az a tény, hogy a falusiak készletei elfogynak, ami azt jelenti, hogy a játékosok egy bizonyos kereskedést csak ennyiszer végezhetnek el rövid idő alatt.
A többjátékos módszer azonban végtelen számú falusi kereskedést tesz lehetővé. Ha egy játékos egy csónakban ül, a második ülésen pedig egy villalakó, egy másik játékos megnyithatja a villalakók kereskedési felületét, a csónakban lévő játékos pedig kijelentkezhet a szerverről. Ennek hatására a hajó és a falusi is eltűnik. A megmaradt játékos ezután addig kereskedhet, amíg a készlet el nem fogy.
Ha a készlet elfogyott, a csónakos játékos újra csatlakozhat. Ekkor a hajó és a falubeli is újra megjelenik, és az összes kereskedésük a készletben lesz. A játékosok ezt annyiszor tehetik meg, ahányszor csak akarják, hogy elkerüljék a kereskedések elvesztését.
2) A csónakláda duplikálása
Ez a dupe egy másik dupe, amelyhez egy második személyre van szükség. Az előző dupe-tól eltérően azonban ez egy második személyt igényel, nem pedig egy alternatív fiókot.
Az első játékosnak be kell lépnie a láda csónakjába, és készen kell állnia arra, hogy kilépjen a Minecraftból. A második személynek be kell lépnie a láda felületére, és gyorsan el kell kezdenie a láda elhelyezését és eltávolítását.
Ezután a csónakos játékosnak ki kell lépnie a Minecraftból. Ez néha azt eredményezi, hogy a tárgy megduplázódik, és a ládában és a játékos leltárában végzi.
1) Shulker duplikáció
Ezt a módszert modokon kívül nehéz kivitelezni. Azonban ez is egyszerű. Ha egy játékos ugyanazon a játékbeli ticken veszi ki a tárgyat a shulker ládájából, amikor bezárja a shulker felületét, vagy a shulker elromlott, a szerver nem tudja regisztrálni, hogy a shulker elvesztette a tárgyat. Azt azonban regisztrálhatja, hogy a játékos megszerezte a tárgyat.
A játékosok használhatnak modokat, hogy garantálják ezt a hatást, vagy megpróbálhatják egy barátjukkal együtt időzíteni egy szerveren, hogy a shulker dobozában lévő összes tárgyat megduplázzák.